Ekološke, društvene i upravljačke incijative (ESG)
Badel 1862, priznat proizvođač alkoholnih pića s više od stoljeća i pol iskustva, snažno je predan održivom razvoju i društvenoj odgovornosti, što se odražava u njegovim sveobuhvatnim ESG (ekološkim, društevnim, upravljačkim) inicijativama.
Na ekološkom planu, tvrtka je prepoznata po svojoj predanosti zaštiti okoliša. Implementirane su rigorozne mjere upravljanja otpadom i smanjenja emisije stakleničkih plinova, dok se paralelno radi na promociji održive poljoprivrede. U tom kontekstu, Badel 1862 koristi napredne tehnologije kako bi se smanjio energetski otisak, a pažljivo birani dobavljači ohrabruju se na održive poljoprivredne prakse. To potvrđuje tvrtkinu predanost očuvanju planeta za buduće generacije.
Na socijalnom planu, Badel 1862 izvanredno se ističe svojim angažmanom prema radnoj snazi i široj zajednici. Tvrtka održava visoko poštovanje prema standardima radnih uvjeta i nastoji osigurati sigurno i zdravo radno okruženje. Pored toga, tvrtka daje veliku važnost odgovornoj prodaji i konzumaciji alkohola. Na ovaj način, Badel 1862 pokazuje da je posvećen ne samo održivosti, već i dobrobiti svojih zaposlenika i potrošača. Kroz različite društveno korisne projekte, tvrtka aktivno doprinosi razvoju lokalne zajednice, pružajući podršku gdje je to najpotrebnije.
Na upravljačkoj razini, transparentnost i odgovorno poslovanje su neodvojivi dijelovi tvrtkine filozofije. Upravljački tim stalno se trudi održavati visoke standarde korporativne etike, s posebnim naglaskom na poštivanje ljudskih prava i suzbijanje korupcije. Ovi napori potvrđuju Badel 1862 kao pouzdanu i odgovornu tvrtku, koja je predana ispunjavanju svog poslanstva na etički i transparentan način.
Ukupno gledajući, kroz sve ove ESG inicijative, Badel 1862 pokazuje kako se dugoročna održivost i korporativna društvena odgovornost mogu uspješno integrirati u svakodnevne poslovne prakse. Tvrtka kontinuirano unaprjeđuje svoje metode kako bi osigurala bolju budućnost za sve nas, a istovremeno pruža kvalitetne proizvode svojim potrošačima.”
Odgovorno konzumiranje alkohola pod
sloganom “Pij malo, pij dobro”!
Konzumiranje alkohola dio je društveno i kulturološki prihvatljivog načina funkcioniranja zajednica diljem svijeta već stoljećima. Taj užitak je prihvaćen kao dio uravnoteženog načina života u od strane milijuna ljudi na svijetu.
Društvo BADEL 1862 kao lider u proizvodnji i plasmanu jakih alkoholnih pića i vina na tržište. Posebno smo ponosni na kvalitetu dugoročnih brandova koji oslikavaju dugu tradiciju proizvodnje i kulturnu baštinu Hrvatske pretočenu u vrhunske proizvode koje Badel plasira na tržište i koji nose pozitivnu atmosferu u društvenim prilikama, u trenucima opuštanja, uživanja, pri okupljanjima i proslavama. No istovremeno, itekako smo svjesni opasnosti i društvenih posljedica pretjeranog konzumiranja i zloupotrebe alkohola. Niti jedan ekstrem nije dobar.
Pretjerano konzumiranje alkohola štetiti pojedincima, njihovim obiteljima, zajednici u kojoj funkcioniraju i nama kao odgovornim proizvođačima. Ukratko, alkoholizam je loša navika. Kao odgovorna kompanija, odlučili smo preuzeti odgovornu i aktivnu ulogu u društvu. Želimo da konzumenti budu uživaoci kontroliranih količina, u posebnim prigodama te ne sjedaju za volan nakon konzumacije alkohola. Bezrezervno podržavamo sve preventivne programe razvijene kako bi se spriječila zloupotreba alkohola. Stoga naše djelovanje utjelovljujemo pod sloganom odgovorne konzumacije i uživanja u svakoj prigodi: Pij malo! Pij dobro.
Badel 1862 u skladu sa svojim sloganom „Pij malo, pij dobro“ već dugi niz godina promovira među svojim potrošačima odgovorno uživanje u kvalitetnim alkoholnim pićima. Kao lider u kategoriji jakih alkoholnih pića na hrvatskom tržištu čvrsto se zalaže za odgovorno ponašanje i odabir visoko kvalitetnih proizvoda duge tradicije.
Zajedno s ostalim članicama Koordinacije proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića u okviru Hrvatske udruge poslodavaca kontinuirano provodimo različite aktivnosti kojima potičemo umjerenu i odgovornu konzumaciju alkohola. Unutar Koordinacije pokrenute su različite aktivnosti koje imaju za cilj sprječavanje maloljetničke konzumacije, ali i promoviranje umjerene i odgovorne konzumacije alkohola među odraslima.
HUP – Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića pokrenula je edukativnu mrežnu stranicu www.konzumirajodgovorno.hr na kojoj se može saznati mnogo korisnih informacija o umjerenoj i odgovornoj konzumaciji alkohola. Na stranici se mogu pronaći članci o tome kako alkohol djeluje na organizam i zdravlje, ali i saznati zbog čega konzumacija alkohola pojedinim skupinama ljudi nije preporučljiva. Stranica također sadržava korisne savjete roditeljima kako pristupiti i razgovarati s djecom i mladima kada je riječ o alkoholu. Navedenom inicijativom Hrvatska se priključila ostalim europskim državama koje promoviraju i zagovaraju odgovorno konzumiranje alkohola.
S ciljem podizanja razine svijesti i znanja o utjecaju alkohola, HUP – Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića, čija je aktivna članica i Badel 1862, razvila je edukativni e-trening „Poslužujem odgovorno“ namijenjen ugostiteljskom sektoru. „Poslužujem odgovorno“ dio je edukativne kampanje kojoj je cilj prevencija maloljetničke konzumacije alkohola, ukazivanje na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola odraslih osoba, ali i promoviranje ugostiteljskih objekata koji poštuju načela odgovorne prodaje i posluživanja alkohola. Projekt su podržavali Hrvatska udruga turizma, Hrvatska obrtnička komora, HUP – Udruga ugostiteljstva i turizma i Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske.
Kvaliteta proizvoda
Stalnim ulaganjem u najnovije tehnologije proizvodnje, implementacijom sustava upravljanja kvalitetom, zdravljem i sigurnošću, organizacijskim promjenama, sustavnim informiranjem i edukacijom zaposlenika, ostvareni su značajni rezultati u postizanju trajne kvalitete proizvoda i procesa.
Već sam slogan Badela 1862 „Pij malo, pij dobro“ komunicira odgovorno konzumiranje kvalitetnih proizvoda, kojim se želi sugerirati potrošačima „malo je dobro“. Upravo ta kvaliteta Badelovih proizvoda prepoznata je u brojnim nagradama i priznanjima koje su dobili naši proizvodi i sam Badel 1862. Badel 1862 dobio je tri puta Nagradu grada Zagreba, zadnji puta 2006. godine.
Hrvatska gospodarska komora dodjeljuje znakove”Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta” za proizvode koji kupcu jamče da je riječ o proizvodima i uslugama koji jamačno predstavljaju sam vrh svjetske ponude u svojoj klasi.
Badel 1862 ponosi se sa svojih 10 proizvoda koji su označeni ovim znakovima HGK.
Neki od proizvoda Badela 1862 nose i oznake Košer (da su proizvedeni u skladu s židovskim vjerskim propisima) i Halal (da su proizvedeni u skladu s muslimanskim vjerskim propisima).